Start van Iddo's concertserie 2019

Op zaterdag 23 februari om15.00 uur is het eerste concert van 2019 in de Goede Herderkerk!
Wiecher Mandemaker laat dan weer eens van zich horen op het orgel, en hij neemt sopraan Martha Bosch mee om de feestvreugde te verhogen. Als duo laten zij een gevarieerd programma horen, dat Iddo van der Giessen aanvult met enkele orgelsolo's.
Zoals gebruikelijk is de toegang gratis en een collecte achteraf. Van harte welkom voor een aangenaam uurtje muziek.
Ook kan de CD met orgelmuziek uit de Goede Herderkerk worden aangeschaft. Op de CD is ook het speciaal voor dit orgel geschreven “Fiducie” te beluisteren.

Zet ook alvast zaterdagmiddag 18 mei in de agenda, dan wordt groots uitgepakt met een Festival Français. Een Frans feestje dat u niet mag missen.