Welkom op zondag

De kerkdiensten beginnen - tenzij anders vermeld - om 10.00 uur. De Goede Herderkerk is rolstoeltoegankelijk en in de kerk is een ringleiding aanwezig. Voor kinderen van 0 tot 4 jaar is er opvang en voor kinderen van 4 tot 12 jaar is er kinderkerk. Voor jongeren van 12 tot 16 jaar is er de jeugdkerk. En, welkom bij koffie, thee of limonade drinken in de Kastanjezaal na afloop van de dienst.

Klik hier op  kerkdienstgemist.nl  voor het volgen van de dienst via deze site (komt dan niet de juiste kerk in beeld zoek dan naar " schiebroek "). Voor het volgen van de dienst via youtube klikt u hier op  youtube.com (komt niet de juiste kerk in beeld zoek dan naar " goede herderkerk schiebroek ".
Volg verder de aanwijzingen die bij kerkdienstgemist.nl of youtube worden gegeven.

De uitzendingen worden vanaf ongeveer tien minuten voor het begin van de dienst gestart!

Voor de orde van dienst of liturgie van onze kerkdiensten klikt u hier op Nieuwsbrief en kiest u daar de gewenste versie. Via de tab "Kerkdiensten / Kerkdienst gemist?" (zie menu bovenaan) vindt u de mogelijkheid tot het geven van een bijdrage voor Diaconie of Kerk.

De dienst met alleen geluid volgen kan via de tab "Kerkdiensten / Kerkdienst gemist?" (zie menu bovenaan, en daar zijn ook oudere-opname's terug te vinden).
Tevens vindt u daar de mogelijkheid tot het geven van een bijdrage voor Diaconie of Kerk.

Overzicht van de komende diensten

Het Antependium kleurt wit tot Pinksteren om
dan rood te kleuren, dan zondag Trinitatus wit
en daarna groen tot aan Advent.

Zondag 7 april - Quasi Modo Geniti -
- 10.00u ds. Lourens de Jong
- muzikale begeleiding  Albèrt Driessen

Zondag 14 apil - Misericordia Domini -
- 10.00u ds. Annemieke Kelder en ds. Marco Visser

Zondag 21 apil - Jubilate - Dienst van Schrift en Tafel
- 10.00u ds. Marco Visser

Zondag 28 apil - Cantate -
- 10.00u dhr. J. Woller
- muzikale begeleiding  Iddo van der Giessen

De liturgie voor de dienst(en) kunt u ophalen via een klik op deze Nieuwsbrief link en kiest u daar de gewenste versie.