Orde van dienst / liturgie Orde van dienst / liturgie
Onze ere-diensten zijn zonder beperkingen te bezoeken. Zie de (tab)  "Homepagina" voor meer informatie. Bent u niet in staat de dienst bij te wonen kunt u (dankzij de succesvolle actie Beeld & Geluid en veel vrijwilligers) onze diensten met geluid en beeld volgen.
Klik hier op  kerkdienstgemist.nl  voor het volgen van de dienst via deze site (komt dan niet de juiste kerk in beeld zoek dan naar " schiebroek "). Voor het volgen van de dienst via youtube klikt u hier op  youtube.com (komt niet de juiste kerk in beeld zoek dan naar " goede herderkerk schiebroek ".
Volg verder de aanwijzingen die bij kerkdienstgemist.nl of youtube worden gegeven.
De uitzendingen worden vanaf ongeveer tien minuten voor het begin van de dienst gestart!

Voor de orde van dienst of liturgie van onze kerkdiensten klikt u hier op Nieuwsbrief en kiest u de gewenste versie.