Met Appostel betalen vanuit een tegoed Met Appostel betalen vanuit een tegoed
De kerkgeldapp Appostel biedt de mogelijkheid om betalingen te doen vanuit een aangemaakt tegoed. U kunt uw collectegiften nu betalen vanuit een tegoed. Dat werkt als een moderne, digitale manier van collectebonnen.
U maakt een bedrag over naar de kerk, dat wordt als persoonlijk tegoed voor u geregistreerd en u kunt steeds aangeven welk bedrag u uit uw tegoed wilt aanwenden voor welk doel. Zoals de beide collectes, een betaling voor Onderweg of een andere (tijdelijke) actie.
Het voordeel voor u is dat u minder afschriften hoeft na te lopen bij uw jaarlijkse belastingaangifte (minder administratie); het voordeel voor de kerk is dat wij met veel minder i-Dealbetalingen te maken krijgen, wat kostenbesparend is. Want, slechts een deel van het totaal aantal i-Dealbetalingen is voor ons kosteloos.