Kerkbalans: hoe kan ik betalen? Kerkbalans: hoe kan ik betalen?
Er zijn verschillende mogelijkheden:

1. Met een machtiging tot automatische incasso.  U geeft dan aan:
    1. Of het een jaarlijks doorlopende machtiging of een machtiging alleen voor dit kalenderjaar betreft
    2. het bedrag u wilt betalen per jaar
    3. in hoeveel termijnen u wilt betalen. Let op: alleen met een jaarlijks doorlopende machtiging kan in 12 termijnen worden betaald. In dat geval kan ook in januari een incasso worden gedaan.
    4. in welke maand(en) de incasso moet plaatsvinden

1. Met een periodieke overschrijving. U geeft hiervoor zelf opdracht aan uw bank voor het bedrag en de betaalmaand(en).

1. Met een eenmalige betaling via internetbankieren. U gebruikt hiervoor de gegevens zoals vermeld op de acceptgirokaart

1. Door gebruik te maken van de meegezonden accept girokaart. De acceptgirokaart moet u ZELF inleveren bij / opsturen naar uw eigen bank. U ontvangt uitsluitend bij aanvang van de actie Kerkbalans een acceptgirokaart. Wilt u in termijnen betalen kies dan een andere betaalwijze.

1. Via i-Deal. U kunt hiervan alleen gebruik maken als u op digitale wijze uw toezegging aan de actie Kerkbalans doet. U geeft het bedrag, het aantal termijnen en betaalmaand(en) aan. En u ontvangt een verzoek tot betaling via i-Deal (zoals in een webwinkel).