Wie zijn wij... Wie zijn wij...

Wij zijn een levendige, muzikale protestantse gemeente met een open houding. De Bijbel is onze bron van inspiratie. Aangesproken door de hoopvolle, bevrijdende stem die daar klinkt, houden wij de lofzang gaande. Iedereen is altijd welkom, uit welke kerkelijke of onkerkelijke achtergrond dan ook, gelovig of ongelovig. Wij zijn met elkaar verbonden en willen ook aanwezig zijn voor mensen om ons heen, in de wijk en de stad.

De zondagse diensten beginnen om 10.00 uur. Daarin is er ook altijd een moment met de kinderen. We komen samen in de Goede Herderkerk, gelegen in de vijver aan het Kastanjeplein: een herkenningspunt voor allen die Schiebroek binnenkomen.

Wij zijn blij dat, naast de vele ouderen die aan onze gemeente verbonden zijn, ook jongeren zich bij ons thuis voelen en actief betrokken zijn.

Samen met de predikanten en de cantor-organist zijn er vele vrijwilligers werkzaam. Jaarlijks wordt er een scala aan activiteiten en kringen aangeboden, variërend van catechese voor de jongeren (met jaarlijks een kampweekend) tot kringen voor twintigers en dertigers, leerhuizen, maar ook 'samen aan tafel', enzovoort.

Kortom, een bruisende gemeenschap!