kerkdiensten in december en januari kerkdiensten in december en januari
De wijkkerkenraad heeft daarom besloten de komende weken de kerkdiensten niet door te laten plaatsvinden, met uitzondering van de dienst op kerstmorgen.  De vespers op woensdagavond 16, 23 en 31 december zullen helaas eveneens vervallen.  Als alternatief kunt u de zondagse diensten vanuit de Fonteinkerk volgen via kerkdienstgemist.nl

De viering op kerstmorgen vanuit de Goede Herderkerk is alleen met medewerkenden en zal rechtstreeks te zien en te beluisteren zijn via YouTube.  Daarover volgt later meer informatie.

Het is spijtig dat dit besluit genomen moest worden. Het is naar de mening van de wijkkerkenraad, ondanks de worsteling hiermee, wel het meest passende en veilige besluit in deze omstandigheden.  En dat besluit nemen we ook in het vertrouwen dat we in de toekomst weer gezamenlijk kerkdiensten kunnen vieren.