Welkom Welkom

Mensen komen hier bij elkaar
rond een verhaal.
Het is eeuwenoud
het gaat over onze vragen vandaag.
Bevrijdende stem
hoopvol geluid voor mensen hier en nu.

Welkom bij de Protestantse Gemeente rond de Goede Herderkerk in Rotterdam-Schiebroek. Wij zijn een levendige, muzikale protestantse gemeente met een open houding. Iedereen is altijd welkom, uit welke kerkelijke of onkerkelijke achtergrond dan ook, gelovig of ongelovig. Wij zijn met elkaar verbonden en willen ook aanwezig zijn voor mensen om ons heen, in de wijk en de stad. Hier willen wij een plek van ontmoeting en bezinning zijn, een huis om op adem te komen.

• Wij maken deel uit van de Protestantse Kerk in Nederland (PKN) en zijn één van de zes gemeenten van de Protestantse Gemeente Rotterdam-Noordrand.
  • Ons ‘thuis’ is de Goede Herderkerk uit 1957 aan het Kastanjeplein 28, 3053 CD te Rotterdam.
    Locatie: Klik hier .
  • Neem gerust contact op: telefoon 010-418 86 99, of via de contactformulieren op deze site.
  • Onze privacy-verklaring kunt u lezen door hier te klikken.