In de planning........ In de planning........

Eten aan huis:
U meldt zich aan, en de commissie Ontmoeten en Bezinnen bemiddelt om een brug te slaan tussen kokers en gasten waarna u bij een medegemeentelid aan huis met elkaar een maaltijd geniet . Planning: 2 en 3 november (opgave: strookjes worden uitgedeeld zondag 30 oktober in de kerk, of spontaan opgeven via de commissie).

Projectcantorij: In de aanloop naar Kerst en Pasen.

Kunst ontmoeting tussen jong en oud:
Op woensdagmiddag 1x/maand in zorgcentra Schiehoven en de Wilgenborgh maken jong en oud kennis met elkaar in de vorm van creatieve activiteiten. Informatie: Ted Eggink, 06-45458785, tedeggingk@gmail.com.

De 40 dagen van Schiebroek: Ook dit jaar komt er in de 40-dagentijd weer een jaarlijks project om contacten te leggen en te intensiveren tussen kerk en wijk, wijk en kerk. Wie wil meedenken kan zich bij Niels Flach (010-4332743, info@nielsflach.nl) opgeven.

Gemeenteavond als opmaat naar de 40-dagen tijd. U ontvangt een uitnodiging