Corona maatregelen kerkbezoek in november en december 2020 Corona maatregelen kerkbezoek in november en december 2020
Bij het naleven van het aantal van 30 bezoekers zullen we voorrang geven aan mensen die zich tijdig hebben aangemeld, dus voor vrijdagavond 19.00 uur.  Wanneer het aantal van 30 aanmeldingen wordt overschreden, zullen we als eerste mensen die in de voorgaande week aan de dienst hebben deelgenomen laten afvallen. Deze mensen krijgen dan voorrang in de aanmelding van de week erna.  Op die manier verwachten we bij aanmeldingen boven de 30 tot een eerlijke toewijzing te komen.

Wat betreft het zingen hoeven geen aanpassingen plaats te vinden.  De ondersteuning met zang door vijf leden uit de cantorij, zoals de afgelopen maanden gebruikelijk was, valt binnen de richtlijnen die de PKN heeft afgegeven.

Met de aanpassingen van deze week volgen we als wijkgemeente tevens het advies van de PKN om mondkapjes te dragen tijdens verplaatsingen binnen de kerk.  We zijn dat al gewend in het openbaar vervoer en ook steeds meer binnen winkels.  We volgen die regel ook bij verplaatsingen binnen het kerkgebouw.  Wanneer we zitten in de kerkzaal of bij het koffiedrinken, dan is het mondkapje niet nodig.

Er is wel kinderkerk en jeugdkerk. Helaas is oppas niet mogelijk.