Waarom Kerkbalans Waarom Kerkbalans
De kerk is een plek van ontmoeting en inspiratie. We komen er samen voor de grote momenten in het leven, zoals doop en huwelijk, en voor momenten van rouw en verdriet.

Mensen vinden in de kerk bemoediging en ondersteuning. Er is oog voor allerlei groepen, zoals jongeren, ouderen en alleenstaanden. De kerk ziet om naar de zieken en minder bedeelden in de samenleving en zet zich voor hen in.

Ook voor mensen ‘op afstand’ vormt de kerk een baken. Letterlijk, als herkenbaar gebouw in de wijk Schiebroek. En in moeilijke tijden is de kerk voor velen een steun en houvast.

Kerkbalans, daar geef je voor!
Als christenen en kerkelijk meelevenden willen wij dat alles behouden en kunnen doorgeven aan onze kinderen en kleinkinderen. Ook uw bijdrage aan Kerkbalans 2017 is daarom nodig, want die maakt het mede mogelijk dat onze kerkelijke wijkgemeente haar unieke en onmisbare functie kan blijven vervullen. Dat is van waarde. Van blijvende waarde!